Yurizoku
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda

3 plaatsers

Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri manga

Ga naar beneden

Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda Empty Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda

Bericht  ichigo2momo zo mei 11, 2008 3:13 pm

Wat vonden jullie hiervan?
Goed of slecht?
Vond je de tekenstijl mooi?

Een leuke "over-the-top" yuri serie Wink

Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda 562a4f2fb60fdd6d19fbad775f448497

Discussieer er hier over! Of post plaatjes

Deze serie is gelicensed en bij online winkels vertaald verkrijgbaar.
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda Empty Re: Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda

Bericht  Macron One za jun 07, 2008 2:33 pm

Dit is mijn favoriete Yuri manga!
Het is goed om te zien dat er meer Nederlanders zijn die deze manga gekocht hebben (ik dacht al bijna dat ik de enige was).
Deze titel is er een die jammergenoeg door veel yuri fans over het hoofd gezien word, mogelijk omdat hij lang niet overal verkrijgbaar is (ik heb de mijne bij Amazon gekocht).
Ik vind de combinatie van yuri en comedy erg leuk (hoop dat strawberry shake uitgebracht word) en Iono sama fanatics is echt geweldig grappig. Ik hoop dat volume 2 dit jaar verschijnt en dat het niet slachtoffer word van Infinity studios' nieuwe digitale manga project.
Macron One
Macron One

Aantal berichten : 6
Leeftijd : 44
Woonplaats : bergum (friesland)
Registration date : 07-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda Empty Re: Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda

Bericht  Shioto Sukatoh za jun 07, 2008 2:46 pm

Ik heb ook Iono-sama ^_^? Maar dan van Archonia (ja ze hebben hem!). Ik zou een moord doen om ook zo'n keizerin te zijn :p...dat is nou heaven. Ik hoop ook dat er nog een volume 2 uitkomt inderdaad >__>, wil zeker wel nog gevechten zien om Iono-sama tussen de blonde manager en haar sobame Razz. Mijn favoriete stukje uit de manga is ook de soort Idols-achtige goedkeur ronde Razz, echt grappig.

~Shioto Sukatoh
Shioto Sukatoh
Shioto Sukatoh

Aantal berichten : 40
Registration date : 04-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda Empty Re: Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda

Bericht  ichigo2momo za jun 07, 2008 8:01 pm

Iono is echt brilliant! Ik vond hem erg leuk, en net als Shioto Sukatoh heb ik hem bij Archonia vandaan waar ze hem gelukkig ingeslagen hebben! Ik was erg blij, had hem al op het net gelezen maar iets in de hand hebben vind ik altijd toch wat prettiger.

Ben inderdaad ook blij om te merken dat ik niet de enige ben die hem in huis heb ;P Daarom heb ik de titel ook hier gepost, misschien ontdekken zo meer mensen deze erg grappige yuri serie!

En ook ik hoop op het tweede deel. Al vind ik het formaat van de manga wel wat onhandig, ik heb liever een kleinere variant die makkelijker in de hand ligt. Maar ja~ Ieder zijn ding?
(Hetzelfde geld voor de manga's "Voiceful" en "First Love Sisters" ^^')
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda Empty Re: Iono-sama Fanatics, door Miyabi Fujieda

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri manga

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum