Nutteloos =D
5 plaatsers
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nutteloos =D
Ik dacht, ik maak even een spam-topic aan, voor bijvoorbeeld de discussie die nu bij portrait of a marriage staat
Laatst aangepast door Gisana op wo mei 21, 2008 9:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Nutteloos =D
Ik vond ook al dt het nergens meer over ging XD
Maar goed *pakt de draad op*....jij bent ook lief hoor ^_^ maar dat heb ik a meerdere keren mogen meemaken
En ok nooit is een groot woord, ik kan soms wel klierderig zijn maar alleen als ik moe begin te worden of teveel op heb Dus je maakt het niet snel mee
xxx Rolinka
Maar goed *pakt de draad op*....jij bent ook lief hoor ^_^ maar dat heb ik a meerdere keren mogen meemaken
En ok nooit is een groot woord, ik kan soms wel klierderig zijn maar alleen als ik moe begin te worden of teveel op heb Dus je maakt het niet snel mee
xxx Rolinka
Rolinka- Aantal berichten : 197
Leeftijd : 35
Registration date : 01-05-08
Ik mocht toch een feestje gaan geven Dat wordt leuk
*Zou ik absinth door jou limonade kunnen mixen *
Gisana schreef:Ik mocht toch een feestje gaan geven Dat wordt leuk
wil je me dood, klierderig of gewoon stomdronke hebben? Van mij mag je maar ik kan je niet garanderen dat ik niet over mn nek ga
Niet dood in ieder geval, kliederig of stomdronken dus. Vooral stomdronken lijkt me grappig 0=) En dan zorg ik gewoon dat ik de rommel niet hoef op te ruimen
Gisana schreef:Niet dood in ieder geval, kliederig of stomdronken dus. Vooral stomdronken lijkt me grappig 0=) En dan zorg ik gewoon dat ik de rommel niet hoef op te ruimen
hahaha jij hebt dus al een heel plan opgezet hea? Meestal als ik aangeschoten raak wil ik wel heel snel in slaap vallen. Maar als ik die fase voorbij ben dan wordt ik erg knuffelig, wil je het nog steeds?
ach we zien wel, denk dat als we filmpje gaan kijken enzo dat we ook al genoeg gaan hyperen
Oke, absynth wordt wodka-red bull
We gaan wel genoeg hyperen ja, maar ik wil jou gewoon met alcohol zien
We gaan wel genoeg hyperen ja, maar ik wil jou gewoon met alcohol zien
ooo dat hoeft nou ook weer niet wil ik wel eens proberen
En okey deal!!! ik jou ook wel eigenlijk
En okey deal!!! ik jou ook wel eigenlijk
Oke, weetjewat? Jullie gaan gewoon netjes bij ons op de camping staan tijdens Castlefest en dan kopen we een fles ars amoris mede en dan gaan we één of ander idioot spelletje spelen en dan komt 't allemaal goed 0=)
jaaaa ben ik helemaalvoor maar ligt er wel aan WATVOOR spel
Rolinka schreef:jaaaa ben ik helemaalvoor maar ligt er wel aan WATVOOR spel
Ik weet welk spel MADWISH!!!!! Dat gaat echt nergens over
hm...klinkt interessant zolang je niet al te erge dingen moet doen dan: COUNT ME IN
Ach... denfinieer "niet al te erge dingen"...
Sephide- Aantal berichten : 66
Leeftijd : 33
Registration date : 15-05-08
lol...hm, hier kom ik nog op terug
Laten we zeggen dat 't ideaal zou zijn voor mijn 101 plannen
This gewoon een tof spel Wie speelt er nog meer mee?
This gewoon een tof spel Wie speelt er nog meer mee?
ah...*twinkle in her eye* gotcha...I'm in
Bij dit lijstje dan :pRolinka schreef:hahah dan ken jij niet de poppen die ik ken
ff een lijstje wat eng is:
Poppen
jack nicholson (die grijns whaaa :s)
Roze dingetjes (behalve deze site)
Spinnen die overal in kunnen kruipen
ehm.... naja vullen jullie zelf maar dit lijstje aan bij de onzitopic bij overig ofzo haha
Clowns
'T tuuudutuuudu muziekje van Jaws (maar das mee kindertrauma )
hm ok dan is het logisch dat het eng is, ik vond het altijd een lachwekkend liedje
en diezelfde melodie werdok gebruikt in een aflevering van Dexter's labatory zag je die twee staartjes van Dee Dee zijn zusje heen en weer langs het beeld glijden en hoorde je het geluid: Dee Dee, Dee Dee op de melodie van tuuuduuu dus XD haha dat was grapsig ^_^
en diezelfde melodie werdok gebruikt in een aflevering van Dexter's labatory zag je die twee staartjes van Dee Dee zijn zusje heen en weer langs het beeld glijden en hoorde je het geluid: Dee Dee, Dee Dee op de melodie van tuuuduuu dus XD haha dat was grapsig ^_^
de nutteloze topic hier wordt over van alles en nog wat gepraat leuk toch?
Jaaaaah lang leve nuttelozigheid
Mijn trauma: Wij waren gezellig met z'n drietjes TikTak aan't kijken (zussie, broertje en ik). Maar mama had gezegd dat we de videoband op tijd stop moesten zetten want er stond een enge film achter TikTak omdat ze die voor een nichtje had opgenomen. Dus wij heel mooi TikTak gekeken, wilde ik de band uitzetten, mocht dat niet van m'n broertje.......
Tuuudutuuudutuuudu
Grote haai, banaan met mensjes, been futsie... Ik naar buiten gerend om papa te halen omdat de film uit moest... Ik heb een week niet geslapen omdat ik bang was dat ons huis onder zou lopen en iedereen opgegeten zou worden door de haai
En nee, dat was toen nie grappig Nu wel
Mijn trauma: Wij waren gezellig met z'n drietjes TikTak aan't kijken (zussie, broertje en ik). Maar mama had gezegd dat we de videoband op tijd stop moesten zetten want er stond een enge film achter TikTak omdat ze die voor een nichtje had opgenomen. Dus wij heel mooi TikTak gekeken, wilde ik de band uitzetten, mocht dat niet van m'n broertje.......
Tuuudutuuudutuuudu
Grote haai, banaan met mensjes, been futsie... Ik naar buiten gerend om papa te halen omdat de film uit moest... Ik heb een week niet geslapen omdat ik bang was dat ons huis onder zou lopen en iedereen opgegeten zou worden door de haai
En nee, dat was toen nie grappig Nu wel
Ik weet nog wel dat ik klein was en we een keer een prutje aten aan tafel voor de TV met zn allen en er een film op stond. ALIEN! Jakkes, elke keer als ik buikpijn had, dacht ik dat er misschien een Alien uit zou kunnen ploppen. Wat een gore film is dat onder het eten. En als je dan nog de basisschoolleeftijd hebt, hebben dat soort dingen toch altijd meer impact.
Botje- Aantal berichten : 59
Registration date : 30-05-08
oe zo te lezen gaat deze topic over naar jeugdtrauma's ok ff denken *flashback*
Lang geleden in het zonnige stadje Zwolle in de bloeirijke provinie Overijssel zat een klein meisje met de prachtige *ughm* naam Rolinka in de woonkamer samen met haar moeder tv te kijken.
"Ik heb een film gisteravond opgenomen, heb je zin om die te kijken? Het is wel een thriller",zei haar moeder alsof ze de onschuld zelfe was.
Rolinka die de jeugdige leeftijd van 6 á 7 jaar had wilde dat wel, dus ze gingen samen gezellig op de bank naar die thriller kijken.
De film begon gelijk al spannend; een gillende vrouw, een duistere kamer...alles wat je in een thriller verwacht. Het meisje vond tot nu toe de film niet al te eng omdat ze al wel wat gewend was. Maar naar mate de film vorderde begon ze nu toch echt wel de kriebels te krijgen van alles wat er gebeurde dus pakte ze snel één van de kussens die op de bank lagen om het vervolgens stevig te omhelzen.
Na een tijdje zei het nu wel bange meisje tegen haar moeder; "Mamma, komt alles wel goed met die mevrouw?" haar moeder keek haar met een glimlach aan en zei met vol zelfvertrouwen "Maar natuurlijk, die mevrouw overleeft het wel straks gebreurt er vast iets grappigs, let maar op!"
Na deze woorden gerust gesteld te zijn keek Rolinka weer verder maar nog steeds de kussen stevig omklemt.
En net toen ze niet meer op haar hoede was voor al het engs wat er misschien weer komen zal, zag ze in de film de slaapkamerdeur van de slapende vrouw openslaan. Uit de verlichtte hal kwamen kleine schaduwen aangekropen. Schaduwen die niet zomaar van een mens of een dier zouden kunnen wezen.
Langzaam zag je de schaduwen het bed op kruipen, zo onder de lakens van de vrouw.
De vrouw die nu wakker was geworden van een raar gevoel bij haar benen kreeg de schrik van haar leven toen ze haar laken zag bewegen en trok het laken met een ruk van haar lichaam. En daar zag ze tientallen kleine, levende poppen. Ze keken haar grijzend aan met hun vlijmscherpe, gekartelde tanden. En voordat de vrouw ook maar een gil kon geven vielen ze haar aan en aten haar leven op!!!
Een week lang heeft het onschuldige kleine meisje genaamd Rolinka niet meer voldoende kunnen slapen. Nu 11 á 12 jaar later is ze minder bang voor poppen maar ze blijft ze eng vinden. Hun ogen die haar lijken te volgen, hun lichamen die lijken te bewegen wanneer zij langs hun loopt. Nee, sinds die middag zou ze nooit meer een pop kunnen vertrouwen.
*Maar knuffels vindt ze nog altijd lief* =D
-Einde-
Lang geleden in het zonnige stadje Zwolle in de bloeirijke provinie Overijssel zat een klein meisje met de prachtige *ughm* naam Rolinka in de woonkamer samen met haar moeder tv te kijken.
"Ik heb een film gisteravond opgenomen, heb je zin om die te kijken? Het is wel een thriller",zei haar moeder alsof ze de onschuld zelfe was.
Rolinka die de jeugdige leeftijd van 6 á 7 jaar had wilde dat wel, dus ze gingen samen gezellig op de bank naar die thriller kijken.
De film begon gelijk al spannend; een gillende vrouw, een duistere kamer...alles wat je in een thriller verwacht. Het meisje vond tot nu toe de film niet al te eng omdat ze al wel wat gewend was. Maar naar mate de film vorderde begon ze nu toch echt wel de kriebels te krijgen van alles wat er gebeurde dus pakte ze snel één van de kussens die op de bank lagen om het vervolgens stevig te omhelzen.
Na een tijdje zei het nu wel bange meisje tegen haar moeder; "Mamma, komt alles wel goed met die mevrouw?" haar moeder keek haar met een glimlach aan en zei met vol zelfvertrouwen "Maar natuurlijk, die mevrouw overleeft het wel straks gebreurt er vast iets grappigs, let maar op!"
Na deze woorden gerust gesteld te zijn keek Rolinka weer verder maar nog steeds de kussen stevig omklemt.
En net toen ze niet meer op haar hoede was voor al het engs wat er misschien weer komen zal, zag ze in de film de slaapkamerdeur van de slapende vrouw openslaan. Uit de verlichtte hal kwamen kleine schaduwen aangekropen. Schaduwen die niet zomaar van een mens of een dier zouden kunnen wezen.
Langzaam zag je de schaduwen het bed op kruipen, zo onder de lakens van de vrouw.
De vrouw die nu wakker was geworden van een raar gevoel bij haar benen kreeg de schrik van haar leven toen ze haar laken zag bewegen en trok het laken met een ruk van haar lichaam. En daar zag ze tientallen kleine, levende poppen. Ze keken haar grijzend aan met hun vlijmscherpe, gekartelde tanden. En voordat de vrouw ook maar een gil kon geven vielen ze haar aan en aten haar leven op!!!
Een week lang heeft het onschuldige kleine meisje genaamd Rolinka niet meer voldoende kunnen slapen. Nu 11 á 12 jaar later is ze minder bang voor poppen maar ze blijft ze eng vinden. Hun ogen die haar lijken te volgen, hun lichamen die lijken te bewegen wanneer zij langs hun loopt. Nee, sinds die middag zou ze nooit meer een pop kunnen vertrouwen.
*Maar knuffels vindt ze nog altijd lief* =D
-Einde-
Heet die film de invasie van de Blythe Dolls? Hihi.
Botje- Aantal berichten : 59
Registration date : 30-05-08
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Permissies van dit forum: