Yurizoku
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fingersmith

4 plaatsers

Ga naar beneden

Fingersmith Empty Fingersmith

Bericht  Rolinka do mei 01, 2008 1:05 pm

Heeft iemand van jullie al Fingersmith gezien? Zo ja dan wil ik graag weten wat jullie ervan vo0nden en wat jullie de beste scene(s) vonden.Ik vond het zo'n lieve en een iet wat tragische film Very Happy

Fingersmith Fingersmith1

groetjes rolinka

Mod-edit: Niet schrikken! Ik heb alleen maar een plaatje toegevoegd voor de mooi Wink
Rolinka
Rolinka

Aantal berichten : 197
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Fingersmith Empty Cute :), en super plot twist :O

Bericht  Shioto Sukatoh zo mei 04, 2008 11:32 pm

Hey! Ik zal me eerst even voorstellen Wink. Ik ben Leia, overgehaald door de admins hier om te gaan posten (nouja ze beloofde cookies...die ik nog steeds niet heb gehad Razz!).

Maar als reactie op de film fingersmith, ik heb hem een paar keer gezien en vind hem erg leuk in elkaar gezet. Een grote plot twist die me by surprise te pakken had, en een paar super lesbische scenes die ik nog vaak even op de herhaalknop zet Wink. Een echte aanrader. Tenzij je natuurlijk niet zo van oude jurken en stenentijdperk normen en waarden houdt...dan zou ik gewoon voor de lesbische scenes alsnog gaan ^_^.

Hoop dat dat genoeg zegt? Tell me what you think als je hem uiteindelijk hebt bekeken, ben benieuwd wat je ervan vond.

~Shioto Sukatoh
Shioto Sukatoh
Shioto Sukatoh

Aantal berichten : 40
Registration date : 04-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Fingersmith Empty Re: Fingersmith

Bericht  Gisana di mei 13, 2008 3:19 pm

Dit is gewoon 't echte werk, heerlijke mini-serie Very Happy Heb m op dvd en zie m elke maand volgens mij Cool
Dit komt voor een deel omdat ik juist de jurken en de housekeepers en al 't andere victoriaanse zo ontzettend heerlijk vind. Ik zou zo extreem graag een meid willen zijn van een dame Rolling Eyes *zucht*. 'T dichtst wat ik daarbij kom is af en toe, één of twee keer per jaar m'n vriendin in n corset hijsen Razz Ohja, en dan ontbijt op bed bij elke verjaardag en met pasen nog. Maar ik dwaal af. De film is geweldig, één van de weinige films die als film precies zo is als 't boek, hoewel 't verhaal niet helemaal klopt. De mensen en de omgeving zijn zoals ik ze voor me zag. En dat alleen al maakt 't helemaal geweldig. En dan zwijg ik nog maar over de lesbische scenes 0=)
Gisana
Gisana

Aantal berichten : 179
Leeftijd : 33
Woonplaats : My little world of wonders
Registration date : 03-05-08

http://gisana.hyves.nl; http://gisana.livejournal.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fingersmith Empty Re: Fingersmith

Bericht  ichigo2momo vr mei 16, 2008 6:10 pm

Deze film is erg mooi. De jurken zijn natuurlijk prachtig en het verhaal spannend! Inderdaad, super plot twist! Maar wel heel cool gedaan!
De lesbische scenes zijn echt mooi, en spreken goed tot de verbeelding Wink maar ook tot de emotie!
Het boek heb ik echter niet gelezen, maar het is super als het precies zo is als in het boek, dat gebeurd inderdaad niet vaak!
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Fingersmith Empty Re: Fingersmith

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum