Yurizoku
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Shin) Koihime Musou

2 plaatsers

Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri anime

Ga naar beneden

(Shin) Koihime Musou Empty (Shin) Koihime Musou

Bericht  Selene zo jan 24, 2010 11:47 pm

Tweede post. Razz

Nog één van me favorite Yuri's/Shoujo-Ai animes. Ben benieuwt of iemand deze heeft gezien.
Er zijn twee seizoenen, de eerste is gewoon Koihime Musou, en de tweede Shin Koihime Musou. Hoogst waarschijnlijk komt er ook nog een derde seizoen, maar da's voorlopig nog niet helemaal duidelijk.

Koihime Musou Intro:
Van het eerste seizoen weet ik heel eerlijk niet zoveel meer. Het is een jaar geleden sinds ik 't heb gekeken.
Het gaat over Kan'u/Aisha, een "bandit hunter" die bekend staat om haar prachtige lange zwarte haar.
Waneer ze op reis gaat komt ze meisje (Rin Rin/Chouhi) tegen, die een dorpje terroriseert en wordt aangezien als bandit (maar dat uiteindelijk helemaal niet schijnt te zijn). Aangezien ze alle twee dierbare verwanten hebben verloren besluiten ze zussen te worden en samen op reis te gaan. Op hun reis ontmoeten ze veel vrienden en krijg je zo nu en dan best goeie shoujo/yuri scenes te zien.
(waarvan dit er één is, SPOILER! ;P: https://www.youtube.com/watch?v=u0WQvu_tnQY)

Shin Koihime Musou Intro:
Nouja, best logisch, dit is dus het vervolg. Op een paar na zul je niet veel nieuwe gezichten zien, het gaat om dezelfde meiden als in het eerste seizoen.
Ryuubi, een meisje die Kan'u, Rin Rin en the crew onderweg tegen het lijf lopen tijdens een overval is op reis om haar zwaard te vinden, een erfstuk dat al jaren in de familie is, ze besluit zich bij ze aan te sluiten.
Da's eigelijk een beetje waar het over gaat, k weet niet wat er meer over te zeggen valt. Weer veel Yuri/shoujo scenes. ^^
(Waarvan dit er één is, SPOILER! ;P: https://www.youtube.com/watch?v=uzAZmuKqKc4)

Heel intressant, ik heb twee dagen over elk seizoen gedaan. (12 Episodes per seizoen.)

Nouja, veel plezier en laat me weten hoe je er over denkt! Wink

Selene

Aantal berichten : 2
Registration date : 15-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

(Shin) Koihime Musou Empty Re: (Shin) Koihime Musou

Bericht  dirtydevil vr feb 12, 2010 3:12 pm

heey



na ik heb m ook een stukje gezien het is ook wel een leuke anime serie hoor ^^


maar ik moet m nog afkijken wel een aanrader^^
dirtydevil
dirtydevil

Aantal berichten : 84
Leeftijd : 32
Woonplaats : ergens in een huis op de aarde
Registration date : 01-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri anime

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum