Yurizoku
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weetje wat ik vandaag in de trein vond...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Weetje wat ik vandaag in de trein vond... Empty Weetje wat ik vandaag in de trein vond...

Bericht  Shioto Sukatoh di jun 03, 2008 11:02 pm

Ik was vandaag laat uit van school..was pas rond 18:00 thuis. En terwijl ik dus in de trein zat en met een vriend aan het praten was, pakte hij een magazine op die op zo'n plankje lag 'hm misschien zitten hier wel bonnetjes in voor korting op een Swirl!' zei hij. Ja we zijn nogal fan van Swirls ;P. Keek ik dus met hem mee, en zag het woordje 'gay' voorbij komen. Mijn Gay-Alert gaat dus af en ik rits het ding uit zijn handen, bleek het een expreszo te zijn van vorige maand!
Voor degene die niet weten wat dat voor magazine is, dat is een magazine voor lesbische, homoseksuele en bi-jongeren in Nederland. Gaat echt over van alles in gay-nieuws en dat soort dingen. Heel leuk. Maar ik had het nog nooit gezien/gelezen Razz.

Want een aanwinst al zeg ik het zelf Wink. Ookal kwam ik 10 minuten later erachter dat dit wel gecompenseerd werd...mijn paraplu had ik op school laten liggen XD...die zie ik waarschijnlijk niet meer terug *snif*.

Zo ik had even zin om dat te melden Smile. Oh trouwens voor wie nog meer de expreszo gelezen heeft van april/mei--> op pagina 47 staan bij de 3de expreszo voorbeeld voorkant een lesbisch stelletje. Lijkt de rechter niet ONZETTEND veel op Nemurineko Razz? ...dingen gedaan waarvan ik niks afwist Nemurineko Wink?

~Shioto Sukatoh
Shioto Sukatoh
Shioto Sukatoh

Aantal berichten : 40
Registration date : 04-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Weetje wat ik vandaag in de trein vond... Empty Re: Weetje wat ik vandaag in de trein vond...

Bericht  Nemurineko di jun 03, 2008 11:14 pm

Shioto Sukatoh schreef:Ik was vandaag laat uit van school..was pas rond 18:00 thuis. En terwijl ik dus in de trein zat en met een vriend aan het praten was, pakte hij een magazine op die op zo'n plankje lag 'hm misschien zitten hier wel bonnetjes in voor korting op een Swirl!' zei hij. Ja we zijn nogal fan van Swirls ;P. Keek ik dus met hem mee, en zag het woordje 'gay' voorbij komen. Mijn Gay-Alert gaat dus af en ik rits het ding uit zijn handen, bleek het een expreszo te zijn van vorige maand!
Voor degene die niet weten wat dat voor magazine is, dat is een magazine voor lesbische, homoseksuele en bi-jongeren in Nederland. Gaat echt over van alles in gay-nieuws en dat soort dingen. Heel leuk. Maar ik had het nog nooit gezien/gelezen Razz.

Want een aanwinst al zeg ik het zelf Wink. Ookal kwam ik 10 minuten later erachter dat dit wel gecompenseerd werd...mijn paraplu had ik op school laten liggen XD...die zie ik waarschijnlijk niet meer terug *snif*.

Zo ik had even zin om dat te melden Smile. Oh trouwens voor wie nog meer de expreszo gelezen heeft van april/mei--> op pagina 47 staan bij de 3de expreszo voorbeeld voorkant een lesbisch stelletje. Lijkt de rechter niet ONZETTEND veel op Nemurineko Razz? ...dingen gedaan waarvan ik niks afwist Nemurineko Wink?

~Shioto Sukatoh

Tja misschien wel Wink. Haha nee hoor, ik zou jou nooit verlaten~ Hou van jou <3
Nemurineko
Nemurineko

Aantal berichten : 72
Leeftijd : 35
Woonplaats : Appleseed :P
Registration date : 05-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum