Yurizoku
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P

2 plaatsers

Ga naar beneden

Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P Empty Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P

Bericht  Rolinka za mei 17, 2008 1:38 pm

Kennen jullie ook de film "The First Wives Club"? Deze film kwam in 1996 uit met in de hoofdrollen drie geweldige actrices: Goldie Hawn, Bette Midler en Diane Keaton.

Kleine introductie van de film:

Drie vrouwen van middelbare leeftijd worden gedumd voor jongere meiden. Hierdoor zijn ze vastbesloten om wraak te nemen op hun mannen. Nadat ze elkaar na jaren weer hadden ontmoet op een begravenis van een oude vriendin van hun smeden ze een plannetje. Ze hebben hun mannen geholpen om financieel succesvol te worden dus hebben ze besloten om hun pijn te doen in hun portemonnee!
Wraak is zoet en leuk met genoeg mooie "on-liners" en psychische grappen.

"Don't get mad, get everything"

Wie heeft deze film ook gezien?
En wat vond je ervan?
Wat vond je van de meid die een lesbiene speelde? Wink
(Ook al was dat niet echt duidelijk Razz)

Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P 624911
Rolinka
Rolinka

Aantal berichten : 197
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P Empty Re: Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P

Bericht  ichigo2momo wo mei 21, 2008 9:03 pm

Ah deze film heb ik echt eeeuwen geleden gezien!
Maar ik kan me geen lesbienne herinneren O_o'''
De film was wel cool Razz maar het is dus zeker erg lang geleden dat ik hem gezien heb dus misschien wel daarom Razz

Power to the women~ Wink
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P Empty Re: Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P

Bericht  Rolinka wo mei 21, 2008 10:05 pm

Die lesbiene was de dochter van één van die vrouwen

hahah er was nog wel een leuk stukje waar ze het tegen haar pa vertelde toen hij haast niks meer kon hebben ze wilde hem dus ff flink te grazen nemen...GEWELDIG!!!

En natuurlijk het liedje op het einde... PRACHTIG!! Very Happy

je moet hem dan toch weer eens kijken
en wat je zegt: Power to the woman yaaaaa!!! cheers Embarassed
Rolinka
Rolinka

Aantal berichten : 197
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 01-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P Empty Re: Even iets heel anders: De film First Wives Club. Toppunt van feminisme? :P

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum