Yurizoku
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Life, door Keiko Suenobu

2 plaatsers

Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri manga

Ga naar beneden

Life, door Keiko Suenobu Empty Life, door Keiko Suenobu

Bericht  ichigo2momo zo mei 11, 2008 3:21 pm

Wat vonden jullie hiervan?
Goed of slecht? Te veel drama misschien?

Ook Life heeft zich tot nu toe(zover ik weet Razz) niet bewezen als echte yuri. Maar ook hier geld.. Er is flink wat spanning tussen twee van de hoofdrolspeelsters! Ik hoop in iedergeval nog op een zoen. En zoals het er nu voor staat ga ik die(wat de intentie ook mag zijn XD') krijgen~!

Life, door Keiko Suenobu Life_lay00

Discussieer er hier over! Of post plaatjes~

Deze serie is gelicensed en bij online winkels vertaald verkrijgbaar.
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Life, door Keiko Suenobu Empty Re: Life, door Keiko Suenobu

Bericht  Shioto Sukatoh ma mei 19, 2008 6:59 pm

Ik heb de hele live-action serie gezien (zie de topic van mijn music video ;P), en heb de manga's tot zover ze uitzijn. Nu t/m volume 8 als klopt. Er is inderdaad wel wat leuke spanning tussen twee characters, maar ik moet zeggen dat die spanning bijna niet meer opvalt na al de drama die je leest Shocked. Er zijn echt zulke zielige en frustratie-opwekkende momenten! Ik leef ontzettend mee met deze manga. En als je wel eens hebt gepest, zelf bent gepest, of je het hebt gezien, moet je eigenlijk ook een kijkje nemen.
Er is zelfs een kleine postscript aan het einde van volume 1 en 2 door een amerikaanse klinische psycholoog die advies geeft over verschillende problemen die voorkomen in deze manga.

Ik hoop trouwens dat de manga verder gaat dan de live-action, maar dat valt nog te bekijken dan~

Nog iemand anders hier die deze manga leest?

~Shioto Sukatoh
Shioto Sukatoh
Shioto Sukatoh

Aantal berichten : 40
Registration date : 04-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri manga

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum