Yurizoku
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kashimashi ~girl meets girl~ manga

2 plaatsers

Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri manga

Ga naar beneden

Kashimashi ~girl meets girl~ manga Empty Kashimashi ~girl meets girl~ manga

Bericht  ichigo2momo wo apr 30, 2008 10:22 pm

Dus je hebt de anime gekeken... wat vind je dan van de manga?
Als het goed is zijn nog niet alle delen uit maar een deel is toch al verkrijgbaar.
Bij mij staan ze in ieder geval in de kast! En ik vind ze erg leuk!

Kashimashi ~girl meets girl~ manga Kas2vl4
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kashimashi ~girl meets girl~ manga Empty Re: Kashimashi ~girl meets girl~ manga

Bericht  ichigo2momo za jul 05, 2008 8:40 pm

Deze manga is echt het lezen waard, ik heb gisteravond de hele serie uitgelezen en vind hem prachtig. Zelf was ik minder fan van Hazumu, misschien omdat ze juist met haar twijfelen op mij lijkt. Yasuna en Tomari hadden beiden wat. Uiteindelijk wilde ik dat Hazumu voor Yasuna zou kiezen! Maar Tomari is ook erg leuk, meer mijn type ;P maar de gevoelens die Hazumu voor Yasuna beschreef leken meer op liefde dan haar gevoelens voor Tomari. Wel een diepe vriendschap, maar geen kriebels in de buik. Wie ze uiteindelijk gekozen heeft? Dat zal ik niet zeggen ;P daarvoor moet je de manga lezen!
Wel kan ik je vertellen dat de manga en anime verschillen, ook qua verhaallijn. Maar ik kan hier niets over verklappen zonder te spoilen!

Ik raad iig zowel de manga als de anime aan. Je moet ze beiden kijken om een compleet beeld te hebben! Dit is wel een van mijn favoriete series ondanks het gender-bending. De driehoeksverhouding is levensecht en de "homoseksualiteit" niet echt een issue.

Must read! w00t!
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kashimashi ~girl meets girl~ manga Empty Re: Kashimashi ~girl meets girl~ manga

Bericht  himawarisan di jul 08, 2008 8:38 pm

Hele leuke manga, mooi getekend en drama om van te kwijlen! Redelijk 'volwassen' manga vergeleken met Strawberry Panic bijvoorbeeld, even op het hele gender-bending gedoe na. Er zit veel spanning in waardoor je het liefst zo snel mogelijk verder leest. De personages waren erg leuk en je raakt ook aan iedereen gehecht, het is echt jammer dat de serie afgelopen is (voor mij dan, ik heb gister het laatste deel gelezen.) Ik was het niet echt eens met het einde maar het was...tja, lief. Maar niet het einde wat ik verwacht had, maarja, can't please everybody hè?

Manga is mijn ogen stukken beter dan de anime maar zoals Toyah al zei, moet je allebei respectievelijk gelezen/gezien hebben om een completer beeld te krijgen van de serie.
himawarisan
himawarisan

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zaandijk
Registration date : 27-04-08

http://himawarisan.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kashimashi ~girl meets girl~ manga Empty Re: Kashimashi ~girl meets girl~ manga

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri manga

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum