Yurizoku
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moderators gezocht!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Moderators gezocht!

Bericht  ichigo2momo ma mei 18, 2009 7:24 pm

Dit is het topic geopend naar aanleiding van de nieuwsbrief die ik rond heb gestuurd. Hieronder nogmaals de nieuwsbrief:

Beste allemaal,

De titel van dit bericht zegt misschien al genoeg. Het Yurizoku forum bestaat nu al een tijdje, ik denk een jaar ongeveer nu. In dat jaar is er veel gebeurt, maar weinig op het forum. In het begin was er wel activiteit, maar dat is de laatste tijd echt tot het nulpunt gezakt. Dit is deels ook aan mezelf te danken, ik heb niet overzien hoeveel tijd je nodig hebt en inspanning om een forum te runnen. Daarom bij deze deze e-mail, om even te checken hoe iedereen erover denkt. Want zomaar sluiten doen we natuurlijk niet.

Ik zal op het forum een topic openen onder de categorie "Overige" onder de naam "Moderators gezocht!"

Er zijn namelijk op het moment voor mij 2 opties:
1. Ik heb nieuwe moderators nodig. Met nieuwe moderators voor ieder subforum kan het gehele forum beter up-to-date gehouden worden. Sowieso bereik je met meer mensen meer dan alleen. Ikzelf heb wel interesse in het creatief bezig forum of de activiteiten en meeting. Maar ik ben bijv. echt slecht in het bijhouden van de manga en anime topics, die toch een belangrijk onderdeel zijn van het forum.

2. Het forum word opgeheven. Als er geen activiteit meer is, waarom zou het forum dan moeten blijven? Er zijn genoeg andere manieren om informatie over yuri te vergaren(en plekken die dat ook veel beter kunnen, al is dat dan niet in het Nederlands). Dit forum was voornamelijk opgericht om alle Nederlandse yuri fans te verenigen en een plek te geven waar ze zich in het Nederlands konden uiten, dit ook met het oog op de Nederlandse verhalen die geschreven worden. De Yurizoku Hyves zal sowieso wel blijven bestaan, deze is niet zo onderhouds-gevoelig en heeft ook al veel meer leden. Misschien kan die zelfs wat actiever worden dan het forum. Ook ben ik van plan om voor de verhalen die ik schrijf dan een andere plek te zoeken, waarschijnlijk een blog.

Al met al wil ik eerst horen wat jullie ervan vinden! Dus post je mening in het "Moderators gezocht!" topic in het "Overige" subforum.

Ik hoor van jullie!

Groetjes,

Toyah(ichigo2momo, de beheerder)
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Re: Moderators gezocht!

Bericht  sayuri_yuri_freak ma mei 18, 2009 7:33 pm

Hallo.
Ik zou wel een vrijwilliger willen zijn om Moderator te zijn op het manga subforum.
Ik zou het jammer vinden als deze forum opgeheven wordt.
sayuri_yuri_freak
sayuri_yuri_freak
Moderator

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bergen
Registration date : 14-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Re: Moderators gezocht!

Bericht  Anzu ma mei 18, 2009 8:12 pm

Het zou inderdaad jammer zijn om een al begonnen forum stop te zetten. Hulp kan altijd wel geboden worden (en inderdaad een site vraagt veel werk Wink ). Soms is er even een pauze maar met wat nieuw bloed, ahum, zal het toch zeker wel lukken.

Mocht er iets zijn wat ik kan doen laat het dan even weten.

Zhensu
Anzu
Anzu

Aantal berichten : 6
Leeftijd : 66
Woonplaats : Zuiden des lands
Registration date : 24-08-08

http://www.zhensu.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Re: Moderators gezocht!

Bericht  ichigo2momo di mei 19, 2009 12:23 pm

Ik ben blij dat er toch nog belangstelling blijkt te zijn! Ik dacht namelijk ook dat het forum ook niet meer echt bezocht werd, en wat heeft men aan een dood forum?

Ik hoop dat er nog meer reacties komen! Dan kan ik helemaal peilen en misschien taken gaan verdelen. Als ik voor ieder subforum een moderator kan vinden kunnen zij deze namelijk ook up-to-date houden. Zelf vind ik dus het vinden van lesbian/yuri activiteiten het leukste en uitjes organiseren. Maar ook het forum waar eigen werk gepost kan worden vind ik erg belangrijk. Al vind ik het meer dan best om maar 1 van beide(het liefste die van activiteiten) onder mijn hoede te nemen. Het persoonlijke topic is natuurlijk ook belangrijk... Eigenlijk is alles uiteindelijk belangrijk.

Dus wat voor mij de beste oplossing leek zijn nieuwe moderators per forum aanstellen. Niet zozeer voor het misbruik(want tot nu toe heeft iedereen zich erg netjes gedragen) maar dus voor het updaten van de fora en nieuwe topics aan te maken en levend te houden(indien mogelijk, soms is er ook niets meer te zeggen Wink )
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Re: Moderators gezocht!

Bericht  dirtydevil di mei 19, 2009 12:46 pm

heey

ik wil wel graag dat dit forum blijft maar ik ben er zelf af en toe ook niet dus kan ik het moeilijk onderhouden
groetjes
dirtydevil
dirtydevil

Aantal berichten : 84
Leeftijd : 32
Woonplaats : ergens in een huis op de aarde
Registration date : 01-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Re: Moderators gezocht!

Bericht  Anzu do mei 21, 2009 5:09 am

Als je denkt dat ik wat kan doe. Laat me eens zien, ik zou de technische kant van de site kunnen onderhouden. Heb verder wel enig begrip van boeken en films op dit gebied en zeker van anime. Heb nog serverruimte voor afbeeldingen die hier niet kunnen wegens serverpolicy and so on. O ja en onderhoud al zo'n 15 jaar verschillende sites.

Mocht je echt niemand vinden dan hoor ik het wel. Is dit nu niet té puschie? Sorry dan dat is niet mijn bedoeling. Wink

Zhensu
Anzu
Anzu

Aantal berichten : 6
Leeftijd : 66
Woonplaats : Zuiden des lands
Registration date : 24-08-08

http://www.zhensu.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Re: Moderators gezocht!

Bericht  ichigo2momo ma mei 25, 2009 11:11 pm

@Anzu: Het is zeker niet te pushy! Alle hulp op wat voor vlak dan ook is welkom. Ik heb zelf geen verstand van de technische kant namelijk. Daar ben ik erg slecht in. Maar nu kan je nergens bij. Als je wilt zou ik je mede-moderator of anders mede-beheerder kunnen maken. Ik denk namelijk ergens dat je beheerder moet zijn om echt bij de inhoud en structuur van het forum te komen.
....Ik bedoel maar even, ik kom er nu dus niet eens achter hoe ik precies een moderator per subforum kan toevoegen. *diepe zucht* Hopeloos.

@sayuri_yuri_freak: Ik ga je moderator maken!
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Re: Moderators gezocht!

Bericht  ichigo2momo ma mei 25, 2009 11:23 pm

@dirtydevil: Niemand is er altijd! Het forum blijft ook niet super-actief denk ik, maar als je het leuk vind om de topics te lezen, te kijken of niemand off-topic gaat of te vervelend doet en om nieuwe onderwerpen aan te maken dan ben je al geschikt als moderator. En dan hoef je niet 24/7 daarmee bezig te zijn Wink
Als een bepaald onderwerp op het forum je al veel aanspreekt en je er toch al mee bezig bent in je vrije tijd, waarom dan geen post maken? Dat is het meer!
Dus als je nog interesse hebt even goed nu... Dan hoor ik het wel Smile
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Re: Moderators gezocht!

Bericht  dirtydevil wo mei 27, 2009 11:12 am

heey

ja klopt ik ben de laaste tijd wel wat meer online maar dan is er niemand of zijn al even geweest nou weetje wat voor onderwerp mij aanspreekt Fictie en Fanfictie
nou hoor het wel oke poke
dirtydevil
dirtydevil

Aantal berichten : 84
Leeftijd : 32
Woonplaats : ergens in een huis op de aarde
Registration date : 01-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators gezocht! Empty Re: Moderators gezocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum