Yurizoku
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ICE OVA

2 plaatsers

Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri anime

Ga naar beneden

ICE OVA Empty ICE OVA

Bericht  ichigo2momo zo mei 11, 2008 2:02 pm

Wat vinden jullie van deze anime?
Geslaagd? Of totaal niet?

ICE OVA 12079ad8

Discussieer er hier over of post gewoon leuke plaatjes

Deze serie is zover ik weet niet gelicensed en online vertaald verkrijgbaar.
ichigo2momo
ichigo2momo
Admin

Aantal berichten : 225
Leeftijd : 35
Woonplaats : Noord-Holland
Registration date : 26-04-08

https://yurizoku.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ICE OVA Empty Re: ICE OVA

Bericht  himawarisan wo jul 09, 2008 3:18 pm

Ik vond het een hele interessante maar verontrustende anime. Net klaar met het kijken ervan...pff, best wel heftig hoor!

Het is een verhaal over het einde van de wereld, alle mannen zijn uitgestorven en de natuur en de dieren zijn dermate vervuild dat ze niet meer te eten vallen. De mensheid, die nu uit alleen maar vrouwen bestaat, is verdeeld in 2 groepen: de ene groep accepteert haar lot om te sterven, de andere zoekt haastig naar (wetenschappelijke) oplossingen om in leven te blijven, en zondert zich bovendien af in een toren boven de stad.

Het verhaal draait om een ontmoeting tussen een meisje en vrouw van deze twee groepen, die verliefd op elkaar worden. Ik vind echter dat je de anime niet moet kijken om de yuri, alhoewel het overduidelijk in het verhaal naar voren komt (de mensen die in de stad wonen hebbe allemaal losbandig seks met elkaar (wat ze "vriendschap" noemen), of zo wordt dat in iedergeval geimpliceerd. De anime draait meer om het Apocalyps-thema, en is om het plot zeker het kijken waard. Verwacht alleen, als je het gaat kijken, dat het wel hard aankomt. Niet voor de gevoelige mens zegmaar Smile
himawarisan
himawarisan

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zaandijk
Registration date : 27-04-08

http://himawarisan.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


Yurizoku :: Yuri :: Yuri :: Yuri anime

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum