Feedback topic, verbetering van het forum
4 plaatsers
Feedback topic, verbetering van het forum
Hey allemaal,
Het forum ziet er goed uit, maar het kan altijd beter!
Daarom dit feedback topic hier, omdat het Algemene deel beperkt is tot beheerders/moderators die dingen mogen plaatsen(als het goed is). Hier kun je tips neerzetten voor verbetering van het forum, voor nieuwe ideeën. Alles.
Dus kom maar op met die ideeën!
Het forum ziet er goed uit, maar het kan altijd beter!
Daarom dit feedback topic hier, omdat het Algemene deel beperkt is tot beheerders/moderators die dingen mogen plaatsen(als het goed is). Hier kun je tips neerzetten voor verbetering van het forum, voor nieuwe ideeën. Alles.
Dus kom maar op met die ideeën!
Re: Feedback topic, verbetering van het forum
Kan je op de één of andere manier regelen dat dat tussenschermpje als je een bericht hebt geplaatst wat langer blijft, ik ben altijd net te langzaam namelijk.
En is er een engel-emoticon? Ik kan m nie vinden 0=)
En is er een engel-emoticon? Ik kan m nie vinden 0=)
Hey Gisana,
Nee, ik heb gekeken en misschien kijk ik niet goed maar volgens mij kan ik dat niet veranderen.
Smilies kan ik echter wél toevoegen, dus als je leuke smilies vind en hier kan posten, dan kan ik ze opslaan en toevoegen ^_^
Nee, ik heb gekeken en misschien kijk ik niet goed maar volgens mij kan ik dat niet veranderen.
Smilies kan ik echter wél toevoegen, dus als je leuke smilies vind en hier kan posten, dan kan ik ze opslaan en toevoegen ^_^
@ ichigo2momo
Als je het leuk vindt kan ik custom smileys gaan maken voor het forum
Als je het leuk vindt kan ik custom smileys gaan maken voor het forum
ik kan niks replyen of een nieuw topic invoeren bij The Melancholy of Haruhi Suzumiya
Alleen beheerders mogen dat? Dat moet vast een foutje zijn
Liefs Rolinka
Alleen beheerders mogen dat? Dat moet vast een foutje zijn
Liefs Rolinka
Rolinka- Aantal berichten : 197
Leeftijd : 35
Registration date : 01-05-08
@Rolinka: Hey Rolinka, dat klopt! Dat was een foutje! Ik had even niet goed opgelet ^^''' Sorry daarvoor! Maar het is nu gefixt. Je kan posten~
Permissies van dit forum: